ProFM'sCOOL presents: Campania "Primeste Semnul"

McDonald’s România continuă și anul acesta campania „Mi-e poftă să fac bine”. Persoane publice, parteneri, angajați și clienți McDonald’s vor deveni purtători ai mesajului ”Mi-e poftă să fac bine” pentru a susține cauza Fundației pentru Copii Ronald McDonald. Cel mai important eveniment din cadrul campaniei, McHappy Day, are loc pe 18 mai, la restaurantul McDonald’s Piața Romană din București.
Identitatea naţională şi forţa viziunii elitelor au dat forma şi conştiinţa României contemporane. În 2018 Romania are însă nevoie de noi resurse, care să se manifeste într-un proiect de ţară în acord cu obiectivele sale europene. Dar pentru că o naţiune care nu-şi cunoaşte şi nu-şi respectă trecutul, nu îşi poate construi viitorul, Digi24 începe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale naţiunii.
Luni, 15 septembrie, PRO FM a deschis oficial noul sezon cu o grilă reinventată și o echipă de DJ gata să ridice volumul și să răspândească buna dispoziție pe frecvențe. Pe ascultători îi așteaptă formate dinamice, combinații neașteptate de voci și un ton super conectat la spiritul generației de azi - exact ce trebuie pentru ca ziua să aibă beat-ul potrivit.
De patru ani, „WTFun” setează ritmul dimineților energice pe frecvențele PRO FM. Începând din 1 septembrie, emisiunea se întoarce în grilă, de luni până vineri, între orele 07:00 și 10:00, în formula cu care ne-am obișnuit deja de două sezoane – Bianca Purcărea, Ionuț Bodonea și Bogdan Ciudoiu – pregătiți pentru un nou capitol interactiv, cu umor spontan și multe surprize.