Bucuresti | 102,8FM MINELLI - DISTURBIA (NEW PW)

Grupul Digi și angajamentele de CSR (2018 – 2020)

KV Mai departe. Mai încrezători (1)

Sănătatea, educația și mediul sunt cele trei teme majore pe care o companie ar trebui să le vizeze dacă dorește să facă dovada unei strategii de dezvoltare sustenabilă, axată pe responsabilitatea față de societate, în România.

Aceasta este principala concluzie a studiului ”Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?”, la care au răspuns online 1.250 de respondenți, în perioada 26 octombrie – 5 noiembrie 2020, la inițiativa grupului Digi.

Românii dobândesc informații și își formează atitudinile responsabile față de societate în familie (48%), la școală (15%), în comunitate (14%) sau în toate aceste situații de interacțiune socială (16%), mai arată acest sondaj. Pentru 32% dintre respondenți, companiile responsabile se implică în educația de masă, pentru 26%, în sănătate, pentru 17% în protecția mediului, pentru 9% în comunitate.

Studiul, realizat de grupul Digi pentru al doilea an consecutiv, își propune să identifice preocupările majore ale publicului, în domeniul CSR, dar  să evalueze și percepția publicului asupra proiectelor derulate de companie. 

Astfel, în privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, prin proiectele de CSR, respondenții nominalizează pe primul loc tot educația de masă (39%), urmată de protecția mediului (37%), sănătate (19%), artă-cultură (3%), sport (2%).

 

Digi, o companie implicată și cu o prezență semnificativă în comunitate

În mediul social marcat de valul pandemic din 2020 și de incertitudinea cauzată de criza sanitară, grupul Digi s-a concentrat pe sprijinirea comunităților aflate în nevoie, respectiv a categoriilor vulnerabile reprezentate de familiile din comunitățile rurale și izolate, copiii instituționalizați sau din medii sociale în dificultate, spitalele și pacienții afectați de COVID-19. Deși contextul pandemiei a schimbat prioritățile, compania și-a urmat obiectivele de responsabilitate socială, deoarece majoritatea domeniilor de intervenție s-au suprapus cu domeniile prioritare de CSR ale companiei: sănătate, educație, digitalizare și incluziunea socială, voluntariat și spirit de inițiativă.

Confruntate cu o trecere masivă a învățământului în mediul online sau cu adoptarea sistemului work-from-home, comunitățile vulnerabile au avut nevoie de sprijin din partea Digi. În același timp, compania s-a alăturat efortului general de a sprijini spitalele și școlile publice, iar misiunea socială centrală a companiei a continuat prin furnizarea serviciilor de care toți cetățenii au avut nevoie pentru a rămâne conectați cu cei dragi și cu afacerile lor.

Având în vedere acțiunile grupului întreprinse în timpul pandemiei, 78% dintre respondenții la studiul realizat de companie au considerat că Digi a acordat sprijin semnificativ în lupta anti-COVID, iar 81% au evaluat Digi drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. Comparativ cu anul 2019, grupul Digi și-a îmbunătățit percepția publică privind implicarea în activitățile de CSR.

 Acest lucru este demonstrat și de topul generat prin menționarea spontană a proiectelor de responsabilitate socială corporativă demarate de companie. Respondenții au menționat următoarele campanii: Solidaritate pentru sănătate (donații de echipamente medicale pentru secțiile ATI, în lupta contra COVID-19, cu 20%), Digi #EDU. Școala viitorului (donații de echipamente și servicii de conectivitate pentru copiii din zone defavorizate sau din comunități izolate/ mediul rural, cu 16%) și campania de donare de sânge Digi donează viață (8%). În clasament mai figurează și campaniile Mov Crăciun (6%), #amgrijă (5%), Casiopeea - Cursa Roz (cros și marș anual pentru femeile care suferă de cancer la sân, cu 3%) și campania Ajută copiii cei mai afectați de pandemie, de final de an, demarată de PRO FM și SOS Satele Copiilor.

Grupul Digi a decis să ducă mai departe misiunea de sensibilizare și educare a propriilor angajați, începută în 2019, odată cu proiectul de comunicare publică Digi donează viață. Anul acesta, peste 450 de angajați s-au prezentat la centrele de donare.

”Pașii făcuți de companie în ultimii doi ani pentru a-și spori prezența în comunitate și a ajuta la rezolvarea unor probleme sociale au condus la această îmbunătățire a scorului la nivelul percepției publice. Progresele înregistrate de Digi în respectarea angajamentelor de responsabilitate socială au fost apreciate și de organizatorii CSR Index România, care au acordat companiei Bronze Level Recognition, la ediția de anul acesta. Pentru a marca această evoluție, cu sprijinul colegilor din Digi24, am realizat un film, care prezintă sub forma unei sinteze principalele proiecte de CSR, din ultimii doi ani. Provocările anului 2020 ne-au făcut mai solidari și mai responsabili, iar în acest moment al bilanțurilor privim mai departe, mai încrezători”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR Grupul Digi.

 

Despre Grupul Digi | RCS & RDS

Digi | RCS & RDS este filiala din România a Digi Communications NV, operator european de top în domeniul comunicațiilor electronice, cu operațiuni pe patru piețe – România, Ungaria, Spania și Italia. Pe parcursul celor peste 27 de ani de existență, Digi a investit continuu în cele mai revoluționare tehnologii, ajungând să dețină, în prezent, o rețea de fibră optică extinsă care deservește milioane de clienți. 

Digi a adus pe piață servicii de comunicații electronice convergente la cele mai competitive prețuri. În timp, acest avantaj competitiv s-a transformat într-un beneficiu pentru milioane de clienți care au dobândit un acces mai rapidși mai avantajos la servicii de calitate superioară, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. În România, Digi | RCS&RDS este cel mai mare angajator din domeniul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 angajați. 

Grupul Digi pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi 24, Digi Sport 1, 2, 3, 4,  Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, Pro FM, Dance FM, Chill FM și serviciul de content Digi Online.

Top citite
01 WhatsApp Image 2025-05-30 at 13.21.35
312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”
02 Vizual Comunicat Roaming ZEN_19.05.2025
Vacanțe mai relaxate cu „Roaming Zen” de la DIGI
03 Vizual Digi Communications
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro în primele trei luni din 2025
04 Vizual_DIGI_
Grupul DIGI, contribuție de 357 milioane de lei la bugetul de stat în primul trimestru al anului 2025
05 1280x720px_comunicat
DIGI, în căutarea următoarei generații de specialiști tech la Târgul IT&C
ProFM
Theo Rose ProFM
Exclusiv! Theo Rose, în lacrimi: ,,E prima oara când vorbesc despre fostul iubit”
Pe aceeași temă
Vizual Digi Communications (3)
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate preliminare de 1,93 miliarde de euro în 2024

Veniturile consolidate Digi Communications au crescut cu 14,2% de la an la an în T4 2024, atingând 516 milioane de euro. Această creștere a contribuit la un total de 1.925 de milioane de euro în venituri consolidate pentru 2024, conform cifrelor preliminare (+13,9% față de 2023).

Vizual Netuarie 2025
La DIGI, „Netuarie” se întoarce cu o promoție de 50% la abonamentele de internet, în prima jumătate de an

În intervalul 10 – 28 februarie 2025, DIGI desfășoară cea mai nouă ediție a campaniei „Netuarie”, prin care pune la dispoziția tuturor clienților rezidențiali o reducere de 50%, timp de 6 luni consecutive, la efectuarea unui upgrade sau la contractarea unuia dintre pachetele de internet fix Fiberlink.

Vizual_DIGI_
DIGI, lider detașat la portarea în rețeaua mobilă în anul 2024

Fiabilitatea și calitatea superioară a serviciilor, alături de o politică tarifară transparentă, stabilă și corectă față de clienți, au păstrat DIGI pe primul loc și în perioada ianuarie - decembrie 2024, cu 726.428 de numere adăugate în rețeaua mobilă prin portare, conform datelor publicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) în ianuarie 2025.

WTFun
A7903089
Muzică, energie și super distracție la PROFM SuperGirl 2025!

Surprize, energie și super distracție! Asta a însemnat ediția PROFM SuperGirl de anul acesta.

andra si catalin maruta
Erau Andra și Cătălin Măruță iubiți când el a apărut în clipul piesei "Băieții și fetele"? "Culmea e că a venit cu o domnișoară"

Andra și Cătălin Măruță sunt împreună de 19 ani și la vară sărbătoresc 17 ani de când s-au căsătorit. Formează unul dintre cele mai sudate cupluri din showbizul autohton și au doi copii pe care-i iubesc mai presus de orice și de care sunt tare mândri.

780 x 440px_vizual Audiențe
Peste 2 milioane de ascultători aleg zilnic frecvențele radio Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM

Trustul media al Grupului DIGI, care are în componență stațiile Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM, a continuat să atragă un public numeros și în ultimele luni ale anului 2024. Conform studiului realizat de Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie (IRES) în intervalul 2 septembrie - 15 decembrie 2024, posturile au ajuns zilnic la 2.096.300 de ascultători la nivel național, ceea ce reflectă o creștere de 27,82% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

Partenerii noștri
PE ROZ Violeta, fiica Andreei Marin și a lui Ștefan Bănică, mesaj emoționant după ce a absolvit liceul: „Totul se schimbă”
Violeta, fiica Andreei Marin și a lui Ștefan Bănică, mesaj emoționant după ce a absolvit liceul: „Totul se schimbă”

Violeta, fiica Andreei Marin și a lui Ștefan Bănică, mesaj emoționant după ce a absolvit liceul: „Totul se schimbă”

FILM NOW Filmul care debutează remarcabil în box office-ul nord-american, în timp ce „M:I8” trece de 500 milioane dolari la nivel global
Filmul care debutează remarcabil în box office-ul nord-american, în timp ce „M:I8” trece de 500 milioane dolari la nivel global

Filmul care debutează remarcabil în box office-ul nord-american, în timp ce „M:I8” trece de 500 milioane dolari la nivel global

DIGI WORLD Ce efecte negative au dușurile foarte fierbinți. Avertismentul medicilor și sfaturi pentru temperatura ideală a apei
Ce efecte negative au dușurile foarte fierbinți. Avertismentul medicilor și sfaturi pentru temperatura ideală a apei

Ce efecte negative au dușurile foarte fierbinți. Avertismentul medicilor și sfaturi pentru temperatura ideală a apei

DIGI ANIMAL WORLD Cum a reușit un bărbat să-și dreseze pisicile pentru a zbura liniștit cu avionul: „Necesită răbdare, antrenament și multe recompense”
Cum a reușit un bărbat să-și dreseze pisicile pentru a zbura liniștit cu avionul: „Necesită răbdare, antrenament și multe recompense”

Cum a reușit un bărbat să-și dreseze pisicile pentru a zbura liniștit cu avionul: „Necesită răbdare, antrenament și multe recompense”

DIGI LIFE O străbunică din Japonia, care a cucerit internetul cu pozele ei năstrușnice, a murit la 97 de ani. A pozat pe mătură ca Harry Potter, în costum de câine sau de zână
O străbunică din Japonia, care a cucerit internetul cu pozele ei năstrușnice, a murit la 97 de ani. A pozat pe mătură ca Harry Potter, în costum de câine sau de zână
DIGI SPORT Italienii au făcut anunțul: i-au găsit înlocuitor lui Cristi Chivu, după o săptămână!
Italienii au făcut anunțul: i-au găsit înlocuitor lui Cristi Chivu, după o săptămână!
DIGI FM Monica Bîrlădeanu, în robă, alături de mama ei, după ce a absolvit a doua facultate la 43 de ani. Cum a reacționat partenerul ei, Valeriu Gheorghiță, în fața reușitei ei
Monica Bîrlădeanu, în robă, alături de mama ei, după ce a absolvit a doua facultate la 43 de ani. Cum a reacționat partenerul ei, Valeriu Gheorghiță, în fața reușitei ei
UTV Hara, iubita lui Iustin Petrescu, reacție fermă după acuzațiile de violență: „Am toleranță aproape spre zero”
Hara, iubita lui Iustin Petrescu, reacție fermă după acuzațiile de violență: „Am toleranță aproape spre zero”