Bucuresti | 102,8FM DR DRE - 1999 - THE NEXT EPISODE

Grupul Digi și angajamentele de CSR (2018 – 2020)

KV Mai departe. Mai încrezători (1)

Sănătatea, educația și mediul sunt cele trei teme majore pe care o companie ar trebui să le vizeze dacă dorește să facă dovada unei strategii de dezvoltare sustenabilă, axată pe responsabilitatea față de societate, în România.

Aceasta este principala concluzie a studiului ”Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?”, la care au răspuns online 1.250 de respondenți, în perioada 26 octombrie – 5 noiembrie 2020, la inițiativa grupului Digi.

Românii dobândesc informații și își formează atitudinile responsabile față de societate în familie (48%), la școală (15%), în comunitate (14%) sau în toate aceste situații de interacțiune socială (16%), mai arată acest sondaj. Pentru 32% dintre respondenți, companiile responsabile se implică în educația de masă, pentru 26%, în sănătate, pentru 17% în protecția mediului, pentru 9% în comunitate.

Studiul, realizat de grupul Digi pentru al doilea an consecutiv, își propune să identifice preocupările majore ale publicului, în domeniul CSR, dar  să evalueze și percepția publicului asupra proiectelor derulate de companie. 

Astfel, în privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, prin proiectele de CSR, respondenții nominalizează pe primul loc tot educația de masă (39%), urmată de protecția mediului (37%), sănătate (19%), artă-cultură (3%), sport (2%).

 

Digi, o companie implicată și cu o prezență semnificativă în comunitate

În mediul social marcat de valul pandemic din 2020 și de incertitudinea cauzată de criza sanitară, grupul Digi s-a concentrat pe sprijinirea comunităților aflate în nevoie, respectiv a categoriilor vulnerabile reprezentate de familiile din comunitățile rurale și izolate, copiii instituționalizați sau din medii sociale în dificultate, spitalele și pacienții afectați de COVID-19. Deși contextul pandemiei a schimbat prioritățile, compania și-a urmat obiectivele de responsabilitate socială, deoarece majoritatea domeniilor de intervenție s-au suprapus cu domeniile prioritare de CSR ale companiei: sănătate, educație, digitalizare și incluziunea socială, voluntariat și spirit de inițiativă.

Confruntate cu o trecere masivă a învățământului în mediul online sau cu adoptarea sistemului work-from-home, comunitățile vulnerabile au avut nevoie de sprijin din partea Digi. În același timp, compania s-a alăturat efortului general de a sprijini spitalele și școlile publice, iar misiunea socială centrală a companiei a continuat prin furnizarea serviciilor de care toți cetățenii au avut nevoie pentru a rămâne conectați cu cei dragi și cu afacerile lor.

Având în vedere acțiunile grupului întreprinse în timpul pandemiei, 78% dintre respondenții la studiul realizat de companie au considerat că Digi a acordat sprijin semnificativ în lupta anti-COVID, iar 81% au evaluat Digi drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. Comparativ cu anul 2019, grupul Digi și-a îmbunătățit percepția publică privind implicarea în activitățile de CSR.

 Acest lucru este demonstrat și de topul generat prin menționarea spontană a proiectelor de responsabilitate socială corporativă demarate de companie. Respondenții au menționat următoarele campanii: Solidaritate pentru sănătate (donații de echipamente medicale pentru secțiile ATI, în lupta contra COVID-19, cu 20%), Digi #EDU. Școala viitorului (donații de echipamente și servicii de conectivitate pentru copiii din zone defavorizate sau din comunități izolate/ mediul rural, cu 16%) și campania de donare de sânge Digi donează viață (8%). În clasament mai figurează și campaniile Mov Crăciun (6%), #amgrijă (5%), Casiopeea - Cursa Roz (cros și marș anual pentru femeile care suferă de cancer la sân, cu 3%) și campania Ajută copiii cei mai afectați de pandemie, de final de an, demarată de PRO FM și SOS Satele Copiilor.

Grupul Digi a decis să ducă mai departe misiunea de sensibilizare și educare a propriilor angajați, începută în 2019, odată cu proiectul de comunicare publică Digi donează viață. Anul acesta, peste 450 de angajați s-au prezentat la centrele de donare.

”Pașii făcuți de companie în ultimii doi ani pentru a-și spori prezența în comunitate și a ajuta la rezolvarea unor probleme sociale au condus la această îmbunătățire a scorului la nivelul percepției publice. Progresele înregistrate de Digi în respectarea angajamentelor de responsabilitate socială au fost apreciate și de organizatorii CSR Index România, care au acordat companiei Bronze Level Recognition, la ediția de anul acesta. Pentru a marca această evoluție, cu sprijinul colegilor din Digi24, am realizat un film, care prezintă sub forma unei sinteze principalele proiecte de CSR, din ultimii doi ani. Provocările anului 2020 ne-au făcut mai solidari și mai responsabili, iar în acest moment al bilanțurilor privim mai departe, mai încrezători”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR Grupul Digi.

 

Despre Grupul Digi | RCS & RDS

Digi | RCS & RDS este filiala din România a Digi Communications NV, operator european de top în domeniul comunicațiilor electronice, cu operațiuni pe patru piețe – România, Ungaria, Spania și Italia. Pe parcursul celor peste 27 de ani de existență, Digi a investit continuu în cele mai revoluționare tehnologii, ajungând să dețină, în prezent, o rețea de fibră optică extinsă care deservește milioane de clienți. 

Digi a adus pe piață servicii de comunicații electronice convergente la cele mai competitive prețuri. În timp, acest avantaj competitiv s-a transformat într-un beneficiu pentru milioane de clienți care au dobândit un acces mai rapidși mai avantajos la servicii de calitate superioară, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. În România, Digi | RCS&RDS este cel mai mare angajator din domeniul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 angajați. 

Grupul Digi pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi 24, Digi Sport 1, 2, 3, 4,  Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, Pro FM, Dance FM, Chill FM și serviciul de content Digi Online.

Top citite
01 Comunicat-de-presa_1060x636px
Black Friday simplifică alegerea: abonamentele DIGI au preț redus cu 50% timp de un an
02 Comunicat-de-presa_800x480px
Grupul DIGI, contribuție de peste 1,1 miliarde de lei la bugetul de stat, în primele 9 luni ale anului 2025
03 Vizual comunicat de presă_Grupul DIGI și Asociația Îngeri Pentru Suflete aduc, pentru al patrulea an la rând, “Dulăpiorul Fermecat” în trei școli din mediul
Grupul DIGI și Asociația Îngeri Pentru Suflete aduc, pentru al patrulea an la rând, Dulăpiorul Fermecat în trei școli din mediul rural
04 WhatsApp Image 2025-05-30 at 13.21.35
312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”
05 Vizual Comunicat Roaming ZEN_19.05.2025
Vacanțe mai relaxate cu „Roaming Zen” de la DIGI
ProFM
Theo Rose ProFM
Exclusiv! Theo Rose, în lacrimi: ,,E prima oara când vorbesc despre fostul iubit”
Pe aceeași temă
Vizual Digi Communications
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro în primele trei luni din 2025

În T1 2025, veniturile consolidate Digi Communications au crescut cu 19% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 532 milioane de euro.

Vizual_DIGI_
Grupul DIGI, contribuție de 357 milioane de lei la bugetul de stat în primul trimestru al anului 2025

În perioada ianuarie – martie 2025, Grupul DIGI a virat către bugetul de stat suma de 357 milioane de lei, reprezentând taxele, contribuțiile și impozitele aferente activităților desfășurate de toate entitățile din România ale Grupului.

1280x720px_comunicat
DIGI, în căutarea următoarei generații de specialiști tech la Târgul IT&C

DIGI, lider în industria de telecomunicații din România și un actor important pe piața europeană, se alătură și în acest an Târgului IT&C, organizat de Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare (LSAC) a Universității Politehica București, sub egida „Joburi pentru o generație”.

WTFun
All Team PROFM - 780px × 600px
PRO FM dă startul sezonului de toamnă cu programe fresh, voci-surpriză și reveniri spectaculoase

Luni, 15 septembrie, PRO FM a deschis oficial noul sezon cu o grilă reinventată și o echipă de DJ gata să ridice volumul și să răspândească buna dispoziție pe frecvențe. Pe ascultători îi așteaptă formate dinamice, combinații neașteptate de voci și un ton super conectat la spiritul generației de azi - exact ce trebuie pentru ca ziua să aibă beat-ul potrivit.

Vizual comunicat de presă WTFun_1280x720
Din această toamnă, WTFun își reia locul în grila PRO FM, cu Bianca, Bodonea și Bogdan

De patru ani, „WTFun” setează ritmul dimineților energice pe frecvențele PRO FM. Începând din 1 septembrie, emisiunea se întoarce în grilă, de luni până vineri, între orele 07:00 și 10:00, în formula cu care ne-am obișnuit deja de două sezoane – Bianca Purcărea, Ionuț Bodonea și Bogdan Ciudoiu – pregătiți pentru un nou capitol interactiv, cu umor spontan și multe surprize.

fddsds
#FollowPROFM: Avem câștigătoarea! Ana Maria merge cu PROFM la concertul lui ED SHEERAN!

Ana Maria Marin merge într-o experiență epică #FollowPROFM2025: în Dusseldorf, la concertul lui ED SHEERAN!

Partenerii noștri
PE ROZ Cine e Cătălina Jacob, reprezentanta României la Miss Universe 2025. Are 28 de ani, a studiat la Milano și are dublă cetățenie
Cine e Cătălina Jacob, reprezentanta României la Miss Universe 2025. Are 28 de ani, a studiat la Milano și are dublă cetățenie

Cine e Cătălina Jacob, reprezentanta României la Miss Universe 2025. Are 28 de ani, a studiat la Milano și are dublă cetățenie

FILM NOW Brad Pitt o dă în judecată pe Angelina Jolie. De ce îi cere 35 de milioane $. Noi mesaje ies la iveală în războiul lor juridic
Brad Pitt o dă în judecată pe Angelina Jolie. De ce îi cere 35 de milioane $. Noi mesaje ies la iveală în războiul lor juridic

Brad Pitt o dă în judecată pe Angelina Jolie. De ce îi cere 35 de milioane $. Noi mesaje ies la iveală în războiul lor juridic

DIGI WORLD Are 15 ani și o înălțime de 2.13 m:
Are 15 ani și o înălțime de 2.13 m: "Situația scapă de sub control". Cauza neașteptată descoperită de medici

Are 15 ani și o înălțime de 2.13 m: "Situația scapă de sub control". Cauza neașteptată descoperită de medici

DIGI ANIMAL WORLD Crocodil uriaș, filmat cu un câine în gură într-un canal din Florida: „Cea mai mare teamă s-a adeverit”
Crocodil uriaș, filmat cu un câine în gură într-un canal din Florida: „Cea mai mare teamă s-a adeverit”

Crocodil uriaș, filmat cu un câine în gură într-un canal din Florida: „Cea mai mare teamă s-a adeverit”

DIGI LIFE Notre-Dame a găzduit prima nuntă după trei decenii. Mirele, un tâmplar care a ajutat la reconstruirea catedralei:
Notre-Dame a găzduit prima nuntă după trei decenii. Mirele, un tâmplar care a ajutat la reconstruirea catedralei: "Cea mai frumoasă zi din viața mea"
DIGI24 Cel mai vechi aliat al lui Vladimir Putin a fost trimis în dizgrație. De ce a ajuns să fie ostracizat Serghei Lavrov
Cel mai vechi aliat al lui Vladimir Putin a fost trimis în dizgrație. De ce a ajuns să fie ostracizat Serghei Lavrov
DIGI SPORT Messi i-a răspuns lui Ronaldo în mai puțin de 48 de ore!
Messi i-a răspuns lui Ronaldo în mai puțin de 48 de ore! "N-ai ce să ceri mai mult"
DIGI FM Carmen Brumă atrage atenția că un aliment natural, considerat medicament, te poate împiedica să slăbești:
Carmen Brumă atrage atenția că un aliment natural, considerat medicament, te poate împiedica să slăbești: "Fără să îți dai seama, mănânci mai multe calorii"
UTV Dani Mocanu a fost condamnat definitiv la 4 ani de închisoare pentru tentativă de omor. Fratele său va executa 7 ani
Dani Mocanu a fost condamnat definitiv la 4 ani de închisoare pentru tentativă de omor. Fratele său va executa 7 ani