Vizual Digi Communications_v3 landscape

PREZENTARE GENERALĂ A OPERAȚIUNILOR DIGI COMMUNICATIONS ÎN MARTIE-MAI 2020

  • Operațiunile Digi Communications Group au generat rezultate robuste
  • Digi România: complementaritatea canalelor de vânzare a contribuit la o poziție stabilă pe piață
  • Digi Spania a depășit restricțiile pandemice și a revenit la o tendință ascendentă a portabilității în luna mai
  • Digi Ungaria și-a păstrat cota de piață și poziția între liderii pieței, respectiv nr. 2 pe toate segmentele (servicii pay TV, internet, servicii de telefonie fixă)
  • Grupul Digi Communications a implementat proiecte de responsabilitate socială în Spania și România, dovedindu-și angajamentul de a oferi conectivitate durabilă și de a ajuta comunitățile în îmbunătățirea calității vieții și a serviciilor sociale

 Operațiuni comerciale conduse de principiul excelenței în relația cu clienții

În ultimele 3 luni, confruntate cu criza pandemică, operațiunile Digi Communications în România, Spania și Ungaria, trei din cele patru piețe pe care este prezent grupul, s-au concentrat pe: avansul tehnologic, furnizarea de servicii de calitate clienților, la același nivel ca înainte de starea de urgență, consolidarea cotei de piață și optimizarea mixului de vânzare.

Digi România s-a menținut în poziția de lider al pieței portabilității, care a coborât de la 83.400 de numere portate (telefonie fixă și mobilă) în ultima lună fără restricții, respectiv februarie 2020, la cel mai scăzut nivel, 38.341 de numere portate, în aprilie 2020. În luna mai, segmentul de portabilitate și-a recăpătat ritmul de creștere, cu 58.117 de numere portate. Rețelele de telefonie mobilă și fixă ale Digi și-au păstrat poziția de top ca principalele destinații de portabilitate, obținând 40% din piața totală de portabilitate în martie, 38% în aprilie și 45% în mai*. Începând cu 1 ianuarie 2020 și până la 31 mai 2020, Digi a portat 134.426 de numere de telefonie mobilă și 9.865 de numere de telefonie fixă.

Canalele de vânzare complementare au contribuit la o poziție stabilă a pieței în timpul pandemiei. Campaniile de marketing online și optimizarea canalului de vânzare online digiromania.ro au susținut creșterea comenzilor online (+ 121%, între 1 martie - 31 mai 2020, față de aceeași perioadă din 2019).

În luna mai, Autoritatea Națională de Management și Reglementare în Comunicații din România (ANCOM) a publicat un studiu despre piața telecomunicațiilor în anul 2019. Conform datelor prezentate de autoritatea de reglementare română, Digi România a fost liderul segmentului de cablu TV (cota de piață de 53%), urmată de Grupul Telekom cu 17% și de restul furnizorilor (30%). În ce privește numărul de conexiuni la internet fix la sfârșitul lui 2019, Digi a avut o cotă de piață de 53%, urmată de Grupul Telekom cu o cotă de piață de 21% și de restul furnizorilor (26%). Conform aceleiași surse, Digi a fost al doilea furnizor de servicii de telefonie fixă, cu o cotă de piață de 35% (numărul total de abonați), în timp ce Telekom Group este liderul segmentului (40% cotă de piață).

Digi Spania a experimentat în mai 2020 o lună de revenire în forță, cu mai mult de 10.700 de portabilități nete. Sucursala a continuat să fie al doilea cel mai performant operator mobil pe piața spaniolă, din punct de vedere al portabilității nete; distribuția a fost reluată pe tot cuprinsul Spaniei, inclusiv activitățile de vânzare în centrele comerciale din Madrid. La 31 martie 2020, Digi Spania a atins 2,019 milioane de unități generatoare de venituri (RGU) pe segmentul de comunicații mobile.

„După perioada de carantină, vedem că activitățile de vânzări revin la normal. Am depășit 10.000 de numere portate în rețeaua de telefonie mobilă net în mai, suntem al doilea cel mai performant operator de telefonie mobilă de pe piață și ne recuperăm tendința de creștere pentru T2”, a declarat Marius Vărzaru, director general Digi Spania.

În Ungaria, Digi și-a menținut poziția pe piață, pe segmentul de comunicații electronice fixe, fiind al doilea furnizor de pay-tv (televiziune prin cablu și servicii DTH) în ceea ce privește cota de piață (29%, în aprilie 2020), potrivit Autorității Naționale pentru Media și Info-Comunicații din Ungaria (NMHH). Aceeași sursă a indicat Digi Ungaria ca fiind al doilea furnizor de servicii de internet fix (cota de piață de 24%) și furnizor de servicii de telefonie fixă (22%), la sfârșitul lunii aprilie 2020.

Filiala Digi din această țară a continuat să dezvolte rețeaua de voce și date mobile, după ce a lansat serviciile de telefonie mobilă în 2019 și a ajuns să dețină 122.000 de unități generatoare de venituri (RGU) la 31 martie 2020, pe acest segment.

 Angajament pentru îmbunătățirea calității vieții și a serviciilor sociale pentru comunități

Primele loturi de echipamente medicale, destinate mai ales unităților de terapie intensivă, donate de Digi spitalelor COVID-19 din marile orașe românești au fost livrate acestora în a doua jumătate a lunii mai, ca parte a unei sponsorizării de 1,7 milioane EUR pentru sistemul de sănătate publică din această țară. Donația constă în 60 de ventilatoare mecanice și accesorii pentru secțiile ATI, iar restul echipamentelor sunt programate pentru livrare în iunie și iulie, conform calendarului propus de furnizori.

Alte două proiecte de responsabilitate socială corporativă au oferit dispozitive inteligente și servicii de date mobile pentru 70 de elevi din comunități defavorizate din estul țării, facilitându-le astfel accesul la educația online. În perioada verii, ca parte a efortului național de pregătire a sistemului de învățământ pentru următorul an școlar, compania va dona 1.000 de tablete și servicii de conectivitate școlilor din zone rurale și elevilor din familii dezavantajate.

În Spania, ca parte a acțiunilor noastre de responsabilitate socială corporativă, operatorul a colaborat în mai multe acțiuni cu spitale și ONG-uri pentru a ajuta oamenii și familiile aflate în nevoie în diverse orașe și a donat 125.000 de euro Crucii Roșii Spania, pentru livrarea de alimente  persoanelor afectate de COVID-19 din regiunea Madrid. De asemenea, Digi Spania a sprijinit mai multe micro-inițiative din toată țara, donând peste 600 de carduri DIGI SIM pentru servicii de date mobile și 200 de tablete în beneficiul diferitelor ONG-uri și spitale.

 

Partenerii noștri

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. profm.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, cmp_level2, prv_level
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY, APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
auth_token, twll, secure_session, guest_id, __utma, remember_checked, remember_checked_on
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Trimite
Vezi politica de confidenţialitate