Bucuresti | 102,8FM RARES - CEL MAI FERICIT DE PE PAMANT (NEW PW)

Grupul DIGI și ecoul angajamentelor de CSR în 2021

Vizual_1600x960
Grupul DIGI și ecoul angajamentelor de CSR în 2021

Profil de companie responsabilă social în anul 2021

2021 a reprezentat, cu siguranță, anul comunității și al digitalizării. La finalul celui de-al doilea an de pandemie, prioritățile și tendințele s-au schimbat substanțial, dar au demonstrat că, împreună, #oameniiDIGI au devenit mai puternici și mai uniți, fapt concretizat și într-un nou studiu DIGI.

O companie responsabilă în România se implică activ, sprijină comunitatea din care face parte și acționează la nivelul educației, sănătății și mediului. Aceștia sunt pilonii care stau atât la baza unei strategii solide de dezvoltare durabilă, cât și a identității sustenabile, construită în mod real și conștient. Centrat pe beneficiul comunităților din România și pe gradul de preocupare a publicului față de proiectele de CSR derulate de companie, chestionarul „Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?” a fost completat online de 1.050 de respondenți, în perioada 23 noiembrie – 20 decembrie 2021, la inițiativa Grupului.

Conform rezultatelor, românii învață despre comportamentul responsabil și asimilează informațiile în cadrul familiei (49%), iar dacă în 2020 aceștia situau pe a doua poziție școala, în acest an a fost înlocuită de comunitate (18%), urmată de școală (12%), respectiv de toate aceste situații de interacțiune socială (17%).

În privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, și pe baza cărora să își creeze strategiile de responsabilitate socială, respondenții nominalizează pe primul loc educația de masă (41%), urmat de sănătate (17%), protecția mediului (11%). Participanții consideră că o companie se poate considera responsabilă doar atunci când, prin intermediul acțiunilor și politicilor promovate de aceasta, sprijină comunitatea (28%), se preocupă de angajați (21%), susține educația (11%) sau pune tehnologia în slujba oamenilor (7%).

DIGI, o companie recunoscătoare și aproape de oameni

Sprijinirea și încurajarea bunăstării sociale reprezintă un proces continuu, prin urmare, în 2021, DIGI a continuat să se implice în cauze care au avut impact real asupra angajaților, abonaților săi și față de întreaga comunitate. Grupul a realizat proiecte în domeniul sănătății (#DigiWell), cât și în cel al educației (#DigiEdu), al sustenabilității (#DigiBenefit) și digitalizării, pentru creșterea șanselor de integrare și dezvoltare socială (#DigiActiv).

Astfel, Grupul încheie anul 2021 cu 7 campanii de imunizare a cel puțin 1.000 de angajați și membri ai familiilor acestora, la nivel național; 180 de angajați prezenți la centrele de donare și cel puțin 440 de vieți salvate prin campania DIGI donează viață; extinderea proiectului DIGI CoRRRner în toate cele 458 de magazine din rețeaua companiei; 14 beneficiare ale Asociației Casiopeea sprijinite cu proteze mamare; peste 4.000 de copii conectați cu școala în urma campaniei Școala fără pauză și peste 400 de beneficiari din comunitățile locale, în urma proiectului Turul Târgurilor de Crăciun. În ceea ce privește securitatea cibernetică, DIGI a sprijinit prima ediție a evenimentului CyberHack 2021 și a desfășurat numeroase campanii interne de informare și conștientizare, dar și concursul intern Ferește-te de ȘiretClick!.

Inițiativele DIGI au avut ecou, astfel, 66% din persoanele care au completat chestionarul consideră că proiectele derulate de DIGI au adus schimbări la nivelul comunităților din România.

În ciuda priorităților pe care pandemia le-a schimbat, compania și-a urmat obiectivele de dezvoltare sustenabilă, iar aceste proiecte nu ar fi fost realizabile fără implicarea și eforturile tuturor #oamenilorDIGI, cărora Grupul le mulțumește, pentru că au ales să rămână conectați la nevoile societății, respectând, în același timp, normele de siguranță.

Având în vedere acțiunile pe care DIGI le-a întreprins de-a lungul anului, 84% din respondenți au evaluat DIGI drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. Comparativ cu anul 2020, compania și-a îmbunătățit percepția publică privind implicarea în activitățile de CSR.

Acest lucru este demonstrat și de topul generat prin menționarea spontană a proiectelor de responsabilitate socială corporativă demarate de companie. Respondenții au nominalizat următoarele inițiative: Digi #EDU (donații de echipamente și servicii de conectivitate pentru copiii din zone defavorizate sau din comunități izolate/ mediul rural, 27%), campaniile de imunizare și de luptă împotriva COVID-19 (22%), și campania de donare de sânge Digi donează viață (20%). În clasament mai figurează și proiectul DIGI CoRRRner (9%), Casiopeea - Cursa Roz (cros și marș anual pentru femeile care suferă de cancer la sân, 6%), #amgrijă (5%), campania Școala fără pauză, parteneriat DIGI FM și Asociația Banca de Bine (3%) și acțiunile privind Securitatea Cibernetică (2%).

Având în vedere mijloacele de comunicare prin intermediul cărora respondenții au aflat de acțiunile de responsabilitate socială, 66% au indicat mediul online ca sursa principală, 29% radio și 5% posturile de televiziune.

Îmbunătățirea continuă este un proces-cheie în abordarea operațiunilor companiei, astfel, eforturile și inițiativele DIGI au atras progrese recunoscute inclusiv de organizatorii CST Index România, care au acordat companiei Bronze Level Recognition, în cadrul ediției de anul acesta. Aceste rezultate sunt dovada faptului că percepția publică, în ceea ce privește acțiunile de CSR ale companiei, este favorabilă atât în rândul agențiilor cu expertiză, cât și printre beneficiarii direcți ai campaniilor.

Top citite
01 Vizual_DIGI_
Grupul DIGI, contribuție de 357 milioane de lei la bugetul de stat în primul trimestru al anului 2025
02 1280x720px_comunicat
DIGI, în căutarea următoarei generații de specialiști tech la Târgul IT&C
03 Vizual Digi Communications (3)
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate preliminare de 1,93 miliarde de euro în 2024
04 Vizual Netuarie 2025
La DIGI, „Netuarie” se întoarce cu o promoție de 50% la abonamentele de internet, în prima jumătate de an
05 Vizual_DIGI_
DIGI, lider detașat la portarea în rețeaua mobilă în anul 2024
ProFM
Theo Rose ProFM
Exclusiv! Theo Rose, în lacrimi: ,,E prima oara când vorbesc despre fostul iubit”
Pe aceeași temă
Vizual FilmMania_Digi Romania_17.01.2025
FilmMania este disponibil pe DIGI România

AMC Networks International Central and Northern Europe (AMCNI CNE) este încântat să anunțe cӑ, începând cu luna decembrie 2024, canalul TV FilmMania a intrat în grila DIGI România, marcând un nou capitol al colaborării de lungă durată dintre cele două companii. Postul face acum parte din pachetul TV digital al operatorului de telecomunicații, din dorința de a pune la dispoziție un conținut premium, construit pe diversitate și excelență.

vizual_DIGI_
Grupul DIGI, contribuție de peste 1,3 miliarde de lei la bugetul de stat în anul 2024

În perioada ianuarie – decembrie 2024, Grupul DIGI a virat către bugetul de stat suma de peste 1,3 miliarde de lei, reprezentând taxele, contribuțiile și impozitele aferente activităților desfășurate de toate entitățile din România ale Grupului.

hoi@aarongodderis.com
DIGI începe activitățile comerciale în Belgia

Din 11 decembrie 2024, DIGI își extinde operațiunile comerciale în Europa și lansează pe piața belgiană servicii de internet fix în bandă largă prin fibră optică, precum și voce și date mobile. Cu o strategie centrată pe nevoile utilizatorilor și un angajament ferm de a asigura soluții performante, avantajoase și stabile, compania își propune să redefinească modul în care consumatorii belgieni vor avea acces la tehnologie și divertisment. Fără costuri ascunse, promoții complicate sau creșteri periodice de prețuri, clienții au flexibilitatea de a opta pentru abonamente individuale sau de a-și configura un pachet personalizat.

WTFun
A7903089
Muzică, energie și super distracție la PROFM SuperGirl 2025!

Surprize, energie și super distracție! Asta a însemnat ediția PROFM SuperGirl de anul acesta.

andra si catalin maruta
Erau Andra și Cătălin Măruță iubiți când el a apărut în clipul piesei "Băieții și fetele"? "Culmea e că a venit cu o domnișoară"

Andra și Cătălin Măruță sunt împreună de 19 ani și la vară sărbătoresc 17 ani de când s-au căsătorit. Formează unul dintre cele mai sudate cupluri din showbizul autohton și au doi copii pe care-i iubesc mai presus de orice și de care sunt tare mândri.

780 x 440px_vizual Audiențe
Peste 2 milioane de ascultători aleg zilnic frecvențele radio Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM

Trustul media al Grupului DIGI, care are în componență stațiile Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM, a continuat să atragă un public numeros și în ultimele luni ale anului 2024. Conform studiului realizat de Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie (IRES) în intervalul 2 septembrie - 15 decembrie 2024, posturile au ajuns zilnic la 2.096.300 de ascultători la nivel național, ceea ce reflectă o creștere de 27,82% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

Partenerii noștri
PE ROZ Cum a slăbit o tânără de 23 de ani aproape 60 de kilograme, în doar 18 luni: „Ajunsesem să nu mai vreau să ies din casă”
Cum a slăbit o tânără de 23 de ani aproape 60 de kilograme, în doar 18 luni: „Ajunsesem să nu mai vreau să ies din casă”

Cum a slăbit o tânără de 23 de ani aproape 60 de kilograme, în doar 18 luni: „Ajunsesem să nu mai vreau să ies din casă”

FILM NOW Copiii lui Michelle Pfeiffer, exemplu de discreție și educație aleasă. Actrița a adoptat o fată cu 2 luni înainte de a-și întâlni soțul
Copiii lui Michelle Pfeiffer, exemplu de discreție și educație aleasă. Actrița a adoptat o fată cu 2 luni înainte de a-și întâlni soțul

Copiii lui Michelle Pfeiffer, exemplu de discreție și educație aleasă. Actrița a adoptat o fată cu 2 luni înainte de a-și întâlni soțul

DIGI WORLD De ce uităm unde am pus cheile sau ochelarii? Știința neatenției e ușor de explicat
De ce uităm unde am pus cheile sau ochelarii? Știința neatenției e ușor de explicat

De ce uităm unde am pus cheile sau ochelarii? Știința neatenției e ușor de explicat

DIGI ANIMAL WORLD Un „pește canibal” cu dinți ca niște colți, găsit pe o plajă din Oregon. Creatura rară a fost studiată de specialiști
Un „pește canibal” cu dinți ca niște colți, găsit pe o plajă din Oregon. Creatura rară a fost studiată de specialiști

Un „pește canibal” cu dinți ca niște colți, găsit pe o plajă din Oregon. Creatura rară a fost studiată de specialiști

DIGI LIFE De ce mâncarea are gust diferit când suntem răciți. Ce simte, de fapt, limba
De ce mâncarea are gust diferit când suntem răciți. Ce simte, de fapt, limba
DIGI24 Reacția lui Robert De Niro, după ce fiica sa Airyn a anunțat că este transsexuală
Reacția lui Robert De Niro, după ce fiica sa Airyn a anunțat că este transsexuală
DIGI SPORT Vestea primită de Istvan Kovacs: finala Champions League
Vestea primită de Istvan Kovacs: finala Champions League
DIGI FM Claudiu Bleonț și-a umilit fiica pe scena Premiilor Gopo 2025: „Ea și-a ales țoalele, nu mi-au plăcut”. Eva Maria are 11 ani
Claudiu Bleonț și-a umilit fiica pe scena Premiilor Gopo 2025: „Ea și-a ales țoalele, nu mi-au plăcut”. Eva Maria are 11 ani
UTV Laura Cosoi și familia ei au fost afectați de pana de curent care a paralizat Spania și Portugalia: „Am trăit momente apocaliptice”
Laura Cosoi și familia ei au fost afectați de pana de curent care a paralizat Spania și Portugalia: „Am trăit momente apocaliptice”