tableta-profm 1

Intre 18 iunie si 6 iulie punem in joc o tableta pe saptamana pe care o poti castiga cu un simplu SMS.


Asculta ProFM si inscrie-te la concurs de luni pana joi cu un SMS trimis la momentul lansarii concursului adica intre ora 10:00 si 0ra 13:00. Dupa ce Dj-ul ProFM iti va da semnalul trimite un SMS la 1872 (tarif normal) cu textul "vreau tableta" iar primii 50 sunt inscrisi in finala de vineri.

In fiecare saptamana, vinerea intre 10:00 si 11:00 vom alege cu ajutorul unui ascultator unul dintre cei 200 de finalisti care va primi tableta ProFM.


Castigatori:

RecNo    Nume       Prenume   
1              Tugurel    Anca Daniela    Bucuresti
2              Mocanu    Daniel    Hunedoara
3              Stanca    Gabriela    Bucuresti



Regulamentul promotiei „Tableta PROFM”


Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cu sediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1, sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializarea produselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declararea datelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare, acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor date eronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditii normale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Promotia se desfasoara in perioada 18 iunie – 6 iulie 2012, de luni pana vineri, pe radio ProFM. Promotia va fi organizata si desfasurata in toata tara.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs este implicata marca ProFM.

Art. 5. Drept de participare

La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu domiciliul in Romania, cu varsta peste 18 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTV SA precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Tableta PROFM" implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar, fara pretentii de ordin patrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document de identitate, pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.

Art. 6. Protectia datelor personale

Prin inscrierea in cadrul concursului "Tableta PROFM", orice participant isi exprima acordul ca toate datele cu caracter personal sa fie incluse in baza de date a S.C. PRO TV S.A, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. Scopul prelucrarii datelor este "reclama, marketing si publicitate".
S.C. PRO TV S.A prelucreaza datele personale ale participantilor in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii, precum si pentru a informa in legatura cu alte produse, servicii, evenimente, etc. (telefon, SMS, e-mail, posta, etc).
Conform dispozitiilor art.20 alin.(1) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, S.C. PROTV S.A. are obligatia de a aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
Datele cu caracter personal prelucrate in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii sunt destinate utilizarii de catre S.C.PRO TV S.A si vor fi comunicate numai partenerilor contractuali ai operatorului cu care acesta colaboreaza in vederea organizarii concursului si publicului larg prin afisarea listei castigatorilor premiilor acordate in cadrul concursului. La incheierea operatiunilor de prelucrare a datelor in scopul organizarii acestui concurs, S.C. PRO TV S.A. nu va transfera aceste date unui alt operator. Comunicarea acestor date partenerilor contractuali se realizeaza numai in scopul informarii lor in privinta derularii concursului si desemnarii castigatorilor. S.C. PRO TV S.A nu raspunde pentru eventuala utilizare neautorizata a datelor cu caracter personal de catre partenerii sai.
Conform Legii 667/2001, participantii au urmatoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie. Pentru exercitarea acestor drepturi participantii trebuie sa inainteze S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti.
Daca unele date furnizate sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Art. 7. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea si desfasurarea concursului:

Concursul “Tableta PROFM” se desfasoara pe o perioada de 3 saptamani, 18 iunie 2012 – 6 iulie 2012, in programul PROFM, in intervalul orar 10:00 – 13:00. Se vor da ca premii 3 “Tablete PROFM”, cate o tableta pe saptamana.  Inscrierea la concurs se face in fiecare saptamana, de luni pana joi, iar in fiecare vineri  se desemneaza castigatorul saptamanii. La momentul concursului ascultatorii PROFM vor trimite un SMS la 1872  cu textul “vreau tableta”. Primii 50 inscrisi (primii 50 care au trimis SMS la 1872 cu textul “vreau tableta”) intra in cursa pentru o Tableta PROFM. Vinerea intre 10 :00 si 11 :00, Dj-ul PROFM roaga un ascultator sa sune la 0212522642 si sa aleaga un nr. de la 1 la 200. PROFM va lua legatura in direct cu persoana care s-a inscris la concurs cu numarul de SMS care coincide cu numarul ales de ascultatorul PROFM.


b) Modalitati tehnice de monitorizare:

Operatiunile prin care ascultatorii se inscriu in campanie sunt inregistrate intr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitia oricaror autoritati cu competente in domeniu.

Art. 8. Premiile

In cadrul acestei campanii vor fi acordate 3 premii , 3 “Tablete PROFM”, valoarea unui premiu fiind de 550 ron.
Validarea premiului obtinut se face in baza actului de identitate.
Castigatorul isi va ridica premiul intr-un interval  de maxim 14 zile (lucratoare), de la data castigarii lui. Castigatorii nu au posibilitatea de a cere modificarea parametrilor premiului.

Art. 9. Desemnarea si anuntarea castigatorului

In zilele de vineri 22 iunie, 29 iunie si 6 iulie  se anunta in direct pe Radio PROFM castigatorii saptamanii. In zilele de vineri 22 iunie, 29 iunie si 6 iulie, in intervalul orar 10 :00 - 11 :00, Dj-ul PROFM roaga un ascultator PROFM sa sune la 0212522642 si sa aleaga un nr. de la 1 la 200. PROFM va lua legatura in direct cu persoana care s-a inscris la concurs cu numarul de SMS care coincide cu numarul ales de ascultatorul PROFM.

Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorilor pe www.profm.ro.

Art. 10. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in mod gratuit, pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro. Participarea la aceasta campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna la linia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linie telefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte in legatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitate de acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventuale plangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 16:00.

Art. 11. Taxe si impozite

Organizatorul campaniei este raspunzator de plata taxelor si impozitelor aferente premiului oferit de ProTV SA.

Art. 12. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care nu va fi posibil, vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Art. 13. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziune nationala sau a unui cotidian national.

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Legii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fost semnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificarii de catre notarul public.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal

Top News

UNTOLD2019_0802_013621-1286_ALIVECOVERAGE

Festivalurile Untold și Neversea se vor organiza în 2021

Marile festivaluri și evenimente din România încep pregătirile pentru...

Vizual cupele europene la handbal

Următoarele 5 sezoane ale cupelor europene la handbal masculin și feminin se vor vedea în direct la Digi Sport

ds

Colega noastră, Andrada Fiscutean, despre experiența ca studentă la Harvard și MIT

Visul American a devenit realitate pentru colega noastră, Andrada...

10bac

Elevii care iau 10 la BAC intră gratuit la Untold și Neversea 2021

Organizatorii festivalurilor Untold și Neversea continuă și în acest an campania...

Premiere la Film Now in luna august

Film Now continuă seria premierelor în luna august cu aclamatul “1917: Speranță și moarte”

Film-Now iunie

Film Now va difuza în luna iunie blockbusterul “Avengers: Endgame” și în premieră TV națională “Knives out”, “Bombshell” și “21 Bridges

mihail pautov 3

Dezinfectanți HOME MADE cu Dr. MIHAIL Pautov I #EstiBineAcasa

Doctorul Mihail Pautov a vorbit în week-end, în emisiunea lui Greeg&comma...

Our love is forever!

Festivalurile Untold și Neversea, amânate pentru 2021. Ce se întâmplă cu biletele și abonamentele deja cumpărate

Organizatorii Untold și Neversea anunță amânarea celor două festivaluri...

michael-jackson-kiss-hepta

Motivul pentru care Michael Jackson a purtat perucă ani întregi

Michael Jackson rămâne unul dintre cei mai cunoscuți muzicieni și entertaineri...

Smiley ghid

Spală-te pe mâini”, ghidul muzical animat pentru spălatul corect pe mâini de la HaHaHa Production. VIDEO

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat...

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. profm.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY, APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
auth_token, twll, secure_session, guest_id, __utma, remember_checked, remember_checked_on
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Trimite
Vezi politica de confidenţialitate