Bucuresti | 102,8FM OPEN Road cu MIRUNA LOW DEEP T - 2012 - CASABLANCA (PRO FM EDIT 2)

ProFM alunga spiritele rele din showbiz cu MujDay!

Celebrul "MujDay" de la ProFM vine si anul acesta in ajutorul vedetelor autohtone! Pentru ca in noaptea de Sfantul Andrei spiritele rele pot ataca showbiz-ul romanesc, ProFM cauta reteta salvatoare pe baza de usturoi.

Pentru aceasta, ascultatorii ProFM trebuie sa-si foloseasca imaginatia si sa trimita propunerea de reteta si datele de contact, in perioada 25 - 28 noiembrie, la adresa profm@profm.ro. DJ-ii ProFM vor citi cu atentie toate retetele pe baza de usturoi primite si fiecare isi va alege favorita pe 27, respectiv 28 noiembrie.

Cele sapte retete castigatoare vor fi preparate de un bucatar renumit si livrate la sediul ProFM in dimineata zilei de 30 noiembrie. Pe tot parcursul zilei de Sfantul Andrei, in studioul ProFM vor fi prezente vedete din showbiz-ul romanesc, care vor degusta live cele sapte preparate si vor acorda cate o nota pentru fiecare tip de mancare.

Astfel, vedetele vor fi protejate de spiritele rele, iar ascultatorii ProFM vor fi premiati cu multe baxuri de bere, ca sa stinga mirosul de usturoi.

Premii:
Locul 1: 3 baxuri de bere (72 sticle)
Locurile 2 - 7: 1 bax de bere (24 sticle)


REGULAMENTUL PROMOTIEI " MujDay"


Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul intr-orevista de tiraj important.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au nici un fel de obligatie in cazul furnizarii unordate eronate care au dus la imposibilitatea transferului inconditii normale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare


Promotia se desfasoara in perioada 25 - 28 noiembrie 2009, 24 deore din 24, exceptie facand ziua de sambata (28 noiembrie) candinscrierile se fac pana la ora 16.00, fiind ultima zi de inscriere.Promotia va fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriulRomaniei.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs sunt implicate marcile: ProFM

Art. 5. Drept de participare

La aceast? promotie pot participa cetatenii romani, cu varsta peste18 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTVSA precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "MujDay" implica acceptareaca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii sicastigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scoppublicitar, fara pretentii de ordin patrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document deidentitate, pasaport, buletin de identitate sau carte deidentitate.


Art. 6. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea la concurs:

Ascultatorii care doresc sa participe la campania "MujDay" trebuiesa trimita un e-mail la adresa profm@profm.ro in perioada 25 - 28noiembrie 2009 (pana la ora 16.00).
Emailul trebuie sa contina urmatoarele informatii: datele decontact ale participantului (nume, prenume, localitate, nr detelefon, varsta) si reteta propusa de acesta. Pentru ca mesajul safie valid, reteta trebuie sa contina ingredientul "USTUROI".Inscrierile pentru aceasta campanie se realizeaza pana sambata, 28noiembrie, orele 16.00.

b) Desfasurarea concursului :

Dj-ii ProFM Claudiu Sara, George Vintila, Nono Semen, Marius Onuc,Greeg Serban, Catalin Stoica si Gabi Cretu vor citi cu mare atentietoate mailurile primite si vor alege dintre acestea cate o retetafiecare, reteta care li se pare cea mai apetisanta. La finalulcampaniei vor fi 7 retete castigatoare.

Anuntarea retetelor castigatoare si numele celor care au scrisretetele respective se va realiza de catre fiecare dj in parte inzilele de vineri (27 noiembrie) respectiv sambata (28noiembrie).

Retetele castigatoare vor fi preparate de un bucatar si livrate lastudioul ProFM in ziua de 30 noiembrie, zi in care va avea locmarea finala.

Pe tot parcursul zilei de 30 noiembrie, in studioul ProFM vor veniinvitati (vedete). Acestia vor degusta fiecare tip de mancare sivor acorda note (de la 1 la 10). La finalul zilei (intervalul orar18.00 - 20.00) se va realiza un clasament adunand notele obtinutede la fiecare invitat. Astfel vom avea un top al celor 7 feluri demancare reprezentand topul castigatorilor. In functie de acesta seva realiza repartizarea premiilor cf art 7.


c) Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.

Art. 7. Premiile

Premiile acordate in cadul acestei campanii sunt baxuri de bere,fiecare bax contine cate 24 sticle bere Ursus de 0.33l.
Ele vor fi repartizate astfel:
Locul 1: 3 baxuri
Locurile 2,3,4,5,6,7: 1 bax pentru fiecare loc

Valoarea totala a premiilor este de 540 RON.
Validarea premiului obtinut se face in baza actului deidentitate.
Castigatorul nu are posibilitatea solicitarii modificariiparametrilor premiului. Castigatorul poate sa-si revendice si saridice premiul intr-un interval de 10 zile de la data castigariilui.

Art. 8. Desemnarea si anuntarea castigatorului

Castigatorii (cele 7 persoane) acestei campanii vor fi alesi decatre DJ-ii ProFM in functie de "savoarea" retetelor. Acestia vorfi anuntati live pe radio ProFM in zilele de 27, 28 si 30noiembrie.
Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorului pewww.profm.ro in maxim 2 zile de la data incheierii campaniei.


Art. 9. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in modgratuit pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro.Participarea la aceasta campanie implica obligativitatearespectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna lalinia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linietelefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte inlegatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitatede acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventualeplangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este deLuni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.

Art. 10. Taxe si impozite

Organizatorul campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe saua altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acesteafiind in sarcina persoanei castigatoare.


Art. 11. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.

Art. 12. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau un cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fostsemnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificarii decatre notarul public.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal


CASTIGATORI

Nagy Ines (MAREA CASTIGATOARE)
Mira Nicolae
Dinca Adriana
Mihaila Aurelia
Monica Mircea
Marginean Alina
Sorina Dorobantu