Bucuresti | 102,8FM OPEN WeekEnd cu FLORIN GOLDIC BEYONCE - 2003 - CRAZY IN LOVE

Mielomania ProFM

mielomania-profm

De Paste, ProFM a pregatit un cadou special pentru MIELomanii adevarati.

In zilele de 30 si 31 de martie cei care isi vor demonstra talentele muzicale la ProFM au posibilitatea de a castiga un miel. Ascultatorii ProFM trebuie sa sune la 021.252.74.74 (telefon cu tarif normal - robot) si sa cante o MIELodie.

DJ-ii ProFM vor asculta "mielodiile" primite iar joi, pe 1 aprilie, fiecare DJ din program va premia un ascultator, oferindu-i mielul de Paste. Castigatorul va fi anuntat live in cadrul emisiunii, moment in care se va difuza si mielodia castigatoare.

La finalul campaniei vor exista 5 MIELomani alesi de Claudiu Sara, George Vintila, Nono Semen, Marius Onuc si Cetin.


REGULAMENTULPROMOTIEI

"MielomaniaProFM"

Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul intr-orevista de tiraj important.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor dateeronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditiinormale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Promotia se desfasoara in zilele de 30 si 31 martie, 24 de ore din24, pe radio ProFM. Promotia va fi organizata si desfasurata peintreg teritoriul Romaniei.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs este implicata marca ProFM.

Art. 5. Drept de participare

La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu domiciliulin Romania, cu varsta peste 16 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTVSA precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Mielomania ProFM" implicaacceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cuparticipantii si castigatorii sa poata fi facute publice sifolosite in scop publicitar, fara pretentii de ordinpatrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document deidentitate, pasaport, buletin de identitate sau carte deidentitate.

Art. 6. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea si desfasurarea concursului:

In zilele de 30 martie si 31 martie, participantii la campanietrebuie sa sune la numarul de telefon 021/252.74.74 (tarif normal,numar de telefon cu robot) si sa lase un mesaj audio in caretrebuie sa interpreteze o melodie la alegere. Mesajul trebuie sacontina si numele intreg, numarul de telefon si localitatea de undeeste participantul.
DJ-ii ProFM Claudiu Sara, George Vintila, Nono Semen, Marius Onucsi Cetin Rasit vor asculta mesajele primite si fiecare isi va alege"Mielodia" preferata.
Joi, pe 1 aprilie, fiecare DJ, in programul sau va difuza"mielodia" aleasa de el din baza de date si va anunta in direct laradio numele castigatorului. Castigatorii vor primi din parteaProFM cate un miel (carcasa).

b) Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.

Art. 7. Premiile

In cadrul acestei campanii vor fi acordate 5 premii, un premiureprezentand o carcasa de miel. Valoarea totala a premiilor este de1.500 RON.

Validarea premiului obtinut se face in baza actului deidentitate.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sauin alte obiecte a premiului si nici de a cere modificareaparametrilor premiului. Castigatorii pot sa-si revendice si saridice premiul intr-un interval in maxim 48 de ore de la datacastigarii lui.

Art. 8. Desemnarea si anuntarea castigatorului

DJ-ii ProFM Claudiu Sara, George Vintila, Nono Semen, Marius Onucsi Cetin Rasit vor asculta mesajele primite si fiecare isi va alege"Mielodia" preferata. Ascultatorul care a trimis respectiva"mielodie" va fi declarat castigator in direct la ProFM; fiecare DJdin lista de mai sus, in emisiunea sa, va anunta numelecastigatorului. La finalul campaniei vor fi 5 castigatori, fiecareprimind din partea ProFM cate un miel (o carcasa).
Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorului pewww.profm.ro in maximum 2 zile de la data incheieriicampaniei.

Art. 9. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in modgratuit pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro.Participarea la aceasta campanie implica obligativitatearespectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna lalinia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linietelefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte inlegatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitatede acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventualeplangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este deLuni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.

Art. 10. Taxe si impozite

Organizatorul campaniei este raspunzator de plata legate depremiile oferite.

Art. 11. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.

Art. 12. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fostsemnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificarii decatre notarul public.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal