Bucuresti | 102,8FM LIZA si IONUT de la 10 cu LIZA si IONUT FELI - ACASA

MIELomania distreaza Romania!

mielomania-distreaza-romania

De luni, 9 aprilie, pana joi, 12 aprilie, de la 6.30 dimineata, asculta cu atentie  Alarma ProFM!
Prinde momentul concursului si piesa  interpretata de Bunicu’! Cum ai auzit-o, suna repede si interpreteaza MIELodia!  Daca ne incanti auzul si ne gadili simtul umorului Sara si Nicolai te premiaza!

Cea mai talentata cantare de MIELodie castiga un suuuper pachet de Paste:
O cutie de vinuri alese de la Cramele Rotenberg si.. Un miel!
MIEL de zile mari.. adica de Paste!

Canta-ne o MIELodie si-ti aducem MIELUL tie, plus:
Vin cu stil de la Cramele Rotenberg si ProFM!


Regulament
"MIELomania distreaza Romania!"



Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cu sediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 , sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializarea produselor si a serviciilor pe piata.
Orice eroare in declararea datelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare, acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor date eronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditii normale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Perioada de promovare se desfasoara in perioada 06 - 12 aprilie  2012.
Concursul se desfasoara pe radio ProFM in perioada 09 -12 aprilie 2012, in cadrul emisiunii Alarma PROFM.
Promotia va fi organizata si desfasurata in toata tara.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs sunt implicate marcile  ProFM si Cramele Rotenberg.

Art. 5. Drept de participare
La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu domiciliul in Romania, cu varsta peste 18 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiei SC ProTV SA si ai  SC Cramele Rotenberg  precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "MIELomania distreaza Romania!" implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar, fara pretentii de ordin patrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document de identitate, pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.

Art. 6. Protectia datelor personale

Prin inscrierea in cadrul concursului "MIELomania distreaza Romania!", orice participant isi exprima acordul ca toate datele cu caracter personal sa fie incluse in baza de date a S.C. PRO TV S.A, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. Scopul prelucrarii datelor este "reclama, marketing si publicitate".
S.C. PRO TV S.A prelucreaza datele personale ale participantilor in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii, precum si pentru a informa in legatura cu alte produse, servicii, evenimente, etc. (telefon, SMS, e-mail, posta, etc).
Conform dispozitiilor art.20 alin.(1) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, S.C. PROTV S.A. are obligatia de a aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
Datele cu caracter personal prelucrate in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii sunt destinate utilizarii de catre S.C.PRO TV S.A si vor fi comunicate numai partenerilor contractuali ai operatorului cu care acesta colaboreaza in vederea organizarii concursului si publicului larg prin afisarea listei castigatorilor premiilor acordate in cadrul concursului. La incheierea operatiunilor de prelucrare a datelor in scopul organizarii acestui concurs, S.C. PRO TV S.A. nu va transfera aceste date unui alt operator. Comunicarea acestor date partenerilor contractuali se realizeaza numai in scopul informarii lor in privinta derularii concursului si desemnarii castigatorilor. S.C. PRO TV S.A nu raspunde pentru eventuala utilizare neautorizata a datelor cu caracter personal de catre partenerii sai.
Conform Legii 667/2001, participantii au urmatoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie. Pentru exercitarea acestor drepturi participantii trebuie sa inainteze S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti.
Daca unele date furnizate sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Art. 7. Mecanismul campaniei

a)    Desfasurarea concursului si desemnarea castigatorului:
In perioada 09 – 12 aprilie, de luni pana joi, asculta “Alarma PROFM”, prinde momentul concursului si piesa interpretata de Bunicu’! 
La momentul concursului, Sara si Nicolai vor lua trei telefoane in direct.
Ascultatorii PROFM trebuie sa sune la radio si sa interpreteze MIELodia. Sunt luati in direct primii trei care suna.
Cea mai talentata cantare de MIELodie va fi premiata de realizatorii emisiunii Alarma PROFM. Sara si Nicolai sunt cei care vor alege dintre cei trei, care a fost cel mai talentat ascultator care a interpretat MIELodia.
Un premiu consta intr-un miel si o cutie de vinuri alese.


b)    Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate operatiunile de inscriere in campanie se vor inregistra intr-o baza de date si vor fi puse, la cerere, la dispozitia autoritatilor competente in domeniu.

c) Fraudarea concursului:

ProFM isi rezerva dreptul de a suspenda si de a sterge inregistrarea oricarui utilizator suspectat ca a incercat sa fraudeze concursul.

Art. 8. Premiile

In cadrul acestei campanii se vor da 4 premii, cate un premiu in fiecare emisiune “Alarma PROFM”, in perioada 09 – 12 aprilie 2012.
Un premiu este un pachet de Paste,  contine un miel si o cutie de vinuri alese.
Premiul este puse la dispozitie de partener SC Cramele Rotenberg  SRL.
Valoarea totala a premiului este de 1320 ron (tva inclus).
Validarea premiului obtinut se face in baza actului de identitate.
Castigatorii nu au posibilitatea de a cere modificarea parametrilor premiului.

Art. 9. Anuntarea castigatorului

Castigatorul este desemnat si anuntat in cadrul emisiunii “Alarma PROFM” de realizatorii Sara si Nicolai.

Art. 10. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in mod gratuit, pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro. Participarea la aceasta campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna la linia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linie telefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte in legatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitate de acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventuale plangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este de Luni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.
Orice modificare a prezentului Regulament va fii facuta publica pe www.profm.ro.

Art. 11. Taxe si impozite
Partenerului acestei campanii, SC Cramele Rotenberg  SRL,  ii revine in exclusivitate obligatia de a calcula, retine la sursa si vira catre bugetul de stat cota de 16 % aplicata asupra venitului net realizat din acordarea premiului “un miel si o cutie de vinuri ” in conformitate cu disp. art.77 al.1 din din Legea nr.571/2003 privind Codul Fiscal al Romaniei.

Art. 12. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti din raza teritoriala a sediului social al Organizatorului.

Art. 13. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul, cu cel putin 24 ore inainte despre intrerupere  prin intermediul a cel putin o televiziune nationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Legii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercilizarea produselor si a serviciilor pe piata.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal