fa-trupa-trupelor-alaturi-de-profm-si-mtv-1

Cele mai tari case de discuri, cei mai tari artisti si ProFM The Hit Factory s-au unit sa-ti faca tie damblaua: o trupa cum vrei tu ... TRUPA TRUPELOR...

Cele mai tari case de discuri, cei mai tari artisti si ProFM The Hit Factory s-au unit sa-ti faca tie damblaua: o trupa cum vrei tu ... TRUPA TRUPELOR!

Inscrie-te AICI si alege 4 dintre artistii tai preferati.

Da un click si combin-o pe Inna cu Puya, cu Claudia Pavel, cu Connect-R, cu Andra, cu Xonia, cu Delia sau cu cine vrei tu din lista noastra, impresarule ce esti!

ProFM le face piesa, iar pe tine te premiaza cu un Xbox 360 ARCADE!

Tu faci TRUPA TRUPELOR pe profm.ro! O productie The Hit Factory, powered by MTV.


REGULAMENTULPROMOTIEI

"Trupa Trupelor"


Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor dateeronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditiinormale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Promotia se desfasoara in perioada 28 noiembrie 2010 (ora 11:00)-17 decembrie 2010 (ora 16:00), de luni pana duminica, pe siteulwww.profm.ro. Promotia va fi organizata si desfasurata in toatatara.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs este implicata marca ProFM.

Art. 5. Drept de participare

La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu domiciliulin Romania, cu varsta peste 16 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiei SC ProTVSA precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Trupa Trupelor" implicaacceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cuparticipantii si castigatorii sa poata fi facute publice sifolosite in scop publicitar, fara pretentii de ordinpatrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document deidentitate, pasaport, buletin de identitate sau carte deidentitate.

Art. 6. Protectia datelor personale

SC PRO TV S.A. este inregistrat la Autoritatea Na?ional? deSupraveghere a Prelucr?rii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)in Registul General sub numarul 17155.

Participantele la concurs sunt de acord ca datele lor personale saintre in baza de date a organizatorului si sa fie utilizate decatre organizator pentru actiuni promotionale viitoare (primire deinformatii, stiri, obiecte promotionale, prin posta, telefon,e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare), fara alte obligatiisau plati.

Participantele au dreptul da a solicita organizatorului stergereasau actualizarea datelor personale, in conformitate cu prevederileLegii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire laprelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie aacestor date precum si a legii 506/2004 privind prelucrarea datelorcu caracter personal si protectia vietii private in sectorulcomunicatiilor electronice.


Art. 7. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea si desfasurarea concursului:

In perioada 28 noiembrie 2010 (ora 11:00)- 17 decembrie 2010 (ora16:00), persoanele care doresc sa participle la campanie suntinvitate sa se inscrie pe siteul ProFM. Pentru a se putea inscrieuserii trebuie sa realizeze o trupa din 4 artisti selectand cei 4artistii din lista prezenta pe pagina de concurs gazduita desite-ul profm.ro si sa completeze formularul de inscriere incampanie, formular ce va avea urmatoarele campuri: nume, prenume,varsta, sex, localitate, adresa, email, nr telefon.

Pe data de 20 decembrie 2010 in cadrul emisiunii Alarma de la ProFMrealizata de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai (intervalul orar 7.00 -10.00) se va realiza tragerea la sorti dintre toti userii inscrisiin campanie (userii care au scris corect toate informatiilenecesare ptr inscriere). Cel care va iesi castigator in urmatragerii la sorti va primi un XboX.

Numele castigatorului va fi afisat pe siteul www.profm.ro inmaximum 24 de ore de la data anuntarii lor pe radio.

b) Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.

c) Fraudarea concursului:

Administratorii site-ului profm.ro si ai campaniei promotionale"Trupa Trupelor" isi rezerva dreptul de a suspenda si de a stergeinregistrarea oricarui utilizator suspectat ca a incercat safraudeze concursul.

Art. 8. Premiile

In cadrul acestei campanii va fi acordat un singur premiu constandintr-o consola Microsoft XBOX360 ARCADE.

Validarea premiului obtinut se face in baza atului deidentitate.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sauin alte obiecte a premiului si nici de a cere modificareaparametrilor premiului. Castigatorii pot sa-si revendice si saridice premiul intr-un interval de 7 zile de la data castigariilui.


Art. 9. Desemnarea si anuntarea castigatorului

Pe data de 20 decembrie 2010 in cadrul emisiunii Alarma de la ProFMrealizata de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai (intervalul orar 7.00 -10.00) se va anunta castigatorul campaniei, castigator rezultat inurma unei trageri la sorti din toata baza de date de inscrierivalide.

Imediat dupa tragerea la sorti, castigatorul va fi sunat de catreClaudiu Sara si Bogdan Nicolai, in direct la radio ProFM. Dacaacesta nu raspunde, este anulat premiul si se face din nou otragere la sorti. Noul castigator este sunat in direct la ProFM.Mecanismul se repeta pana in momentul in care cel sunat raspunde latelefon. In acel moment este declarat castigatorul campaniei siprimeste un Microsoft XBOX360 ARCADE.


Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorilor pewww.profm.ro in maximum 24 zile de la data anuntarii lor peradio.

Art. 10. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in modgratuit pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro.Participarea la aceasta campanie implica obligativitatearespectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna lalinia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linietelefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte inlegatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitatede acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventualeplangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este deLuni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.

Art. 11. Taxe si impozite

Organizatorul campaniei este raspunzator de plata taxelor legate depremiile oferite.

Art. 12. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.

Art. 13. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si a serviciilor pe piata si afost semnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificariide catre notarul public.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal


CASTIGATORI

Sandu Marian Adrian

Top News

10bac

Elevii care iau 10 la BAC intră gratuit la Untold și Neversea 2021

Organizatorii festivalurilor Untold și Neversea continuă și în acest an campania...

Film-Now iunie

Film Now va difuza în luna iunie blockbusterul “Avengers: Endgame” și în premieră TV națională “Knives out”, “Bombshell” și “21 Bridges

ds

Colega noastră, Andrada Fiscutean, despre experiența ca studentă la Harvard și MIT

Visul American a devenit realitate pentru colega noastră, Andrada...

mihail pautov 3

Dezinfectanți HOME MADE cu Dr. MIHAIL Pautov I #EstiBineAcasa

Doctorul Mihail Pautov a vorbit în week-end, în emisiunea lui Greeg&comma...

Our love is forever!

Festivalurile Untold și Neversea, amânate pentru 2021. Ce se întâmplă cu biletele și abonamentele deja cumpărate

Organizatorii Untold și Neversea anunță amânarea celor două festivaluri...

michael-jackson-kiss-hepta

Motivul pentru care Michael Jackson a purtat perucă ani întregi

Michael Jackson rămâne unul dintre cei mai cunoscuți muzicieni și entertaineri...

Smiley ghid

Spală-te pe mâini”, ghidul muzical animat pentru spălatul corect pe mâini de la HaHaHa Production. VIDEO

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat...

anytime untold

Organizatorii UNTOLD și NEVERSEA, vești despre situația festivalurilor. Ce se întâmplă cu abonamentele și biletele cumpărate de fani pentru ediția din 2020

Posesorii de abonamente și bilete pentru ediția din 2020 le pot transforma gratuit în...

UNTOLD2019_0802_013621-1286_ALIVECOVERAGE

Primul val de artiști de la UNTOLD 2020

Cea de-a șasea ediție a festivalului UNTOLD îi aduce pe cele 10 scene pe unii dintre cei...

Dior Homme : Photocall - Paris Fashion Week - Menswear F/W 2020-2021

TYGA vine pentru prima dată în Europa, la NEVERSEA! Au fost anunțate primele nume de la Neversea 2020

TYGA, artistul hiturilor de sute de milioane de vizualizări, vine pentru...

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. profm.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY, APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
auth_token, twll, secure_session, guest_id, __utma, remember_checked, remember_checked_on
Disqus disqus.com Vezi politica de confidenţialitate
mp_17b27902cd9da8972af8a3c43850fa5f_mixpanel, Disqusauth, sessionid, _utmb, disqus_unique, testCookie
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale