Bucuresti | 102,8FM PROFM by night cu VENGER CRAIG DAVID - WALKING AWAY

Alarma te scoala cu premii

alarma-te-scoala-cu-premii-1

Esti liceean? Vrei sa castigi o geanta super cool? Atunci asculta Alarma, programul de dimineata de la Radio ProFM, realizat de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai, de luni pana vineri, in intervalul orar 7.00 - 10.00 si in momentul in care auzi semnalul de concurs suna la 021.252.26.42, telefon cu tarif normal.

Zilnic punem in concurs cate 3 genti. Primul licean care suna si intra in direct la ProFM are prima sansa de castig. Cei doi DJ ProFM ii vor pune o intrebare de cultura generala cu 3 variante de raspuns, dar numai una dintre cele 3 variante reprezinta raspunsul corect. Daca sti raspunsul catigi geanta pusa in joc.

Dupa ce a fost oferita ca premiu prima geanta, se ia un alt ascultator in direct si i se pune o noua intrebare de cultura generala. Daca acesta raspunde corect castiga a doua geanta. In caz contrar se mai iau in direct ascultatori pana cand se raspunde corect. Mecanismul se repeta si pentru a treia geanta. Concursul din ziua respectiva se incheie numai in momentul in care toate cele 3 genti au fost castigate.

Asculta Alarma si te trezesti cu o super geanta!


REGULAMENTULPROMOTIEI

"Alarma te scoala cu premii"


Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul intr-orevista de tiraj important.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor dateeronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditiinormale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Promotia se desfasoara in perioada 13 - 17 septembrie 2010 la radioProFM. Promotia va fi organizata si desfasurata pe intregteritoriul Romaniei.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs este implicata marca ProFM

Art. 5. Drept de participare

La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu varsta peste14 ani si 19 ani (liceeni) si cu domiciliul in Romania. Nu potparticipa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTV SAprecum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Ziua Michael Jackson laProFM" implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialelefilmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publicesi folosite in scop publicitar, fara pretentii de ordinpatrimonial. Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie deun document de identitate, pasaport, buletin de identitate saucarte de identitate.

Art. 6. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea si desfasurarea concursului:

Liceenii care doresc sa castige o geanta super cool sunt invitatisa asculte Alarma, programul de dimineata de la radio ProFM,realizat de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai, de luni pana vineri, inintervalul orar 7.00 - 10.00, iar la momentul concursului sa sunela 021.252.26.42 (telefon cu tarif normal). Zilnic se pun inconcurs cate 3 genti. Primul licean care suna va intra in direct laProFM. Realizatorii ProFM ii vor pune liceanului o intrebare decultura generala cu 3 variante de raspuns, dar numai una dintrecele 3 variante reprezinta raspunsul corect. Daca liceanul raspundecorect, atunci este declarat castigator. In caz contrar, se mai iaun alt ascultator in direct pana cand este spus raspunsul corect.Dupa ce a fost oferita ca premiu prima geanta (dupa ce a fost spusraspunsul corect la prima intrebare), se ia un alt ascultator indirect si i se pune o noua intrebare de cultura generala. Dacaacesta raspunde corect castiga a doua geanta. In caz contrar se maiiau in direct ascultatori pana cand se raspunde corect. Mecanismulse repeta si pentru a treia geanta. Concursul din ziua respectivase incheie numai in momentul in care toate cele 3 genti au fostcastigate.

b) Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.

Art. 7. Premiile

In cadrul acestei campanii vor fi acordate 15 premii constand ingenti ProFM.

Validarea premiului obtinut se face in baza atului de identitate sia carnetului de liceu.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sauin alte obiecte a premiului si nici de a cere modificareaparametrilor premiului. Castigatorii pot sa-si revendice si saridice premiul intr-un interval de 7 zile de la data castigariilui.

Art. 8. Desemnarea si anuntarea castigatorului

Primul ascultator care prinde momentul concursurlui si suna indirect la radio ProFM este declarat castigator. Numelecastigatoruilor va fi anuntat de catre realizatorul de programe indirect la radio ProFM.

Art. 9. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare pe site-ulwww.profm.ro cat si la adresa studioului ProFM din Bucuresti, b-dulPache Protopopescu, nr. 109. Participarea la aceasta campanieimplica obligativitatea respectarii prevederilor prezentuluiRegulament.

Art. 10. Taxe si impozite

Organizatorul campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe saua altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acesteafiind in sarcina persoanei castigatoare.

Art. 11. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.

Art. 12. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fostsemnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificarii decatre notarul public.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal