alarma-te-scoala-cu-premii-1

Esti liceean? Vrei sa castigi o geanta super cool? Atunci asculta Alarma, programul de dimineata de la Radio ProFM, realizat de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai, de luni pana vineri, in intervalul orar 7.00

Esti liceean? Vrei sa castigi o geanta super cool? Atunci asculta Alarma, programul de dimineata de la Radio ProFM, realizat de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai, de luni pana vineri, in intervalul orar 7.00 - 10.00 si in momentul in care auzi semnalul de concurs suna la 021.252.26.42, telefon cu tarif normal.

Zilnic punem in concurs cate 3 genti. Primul licean care suna si intra in direct la ProFM are prima sansa de castig. Cei doi DJ ProFM ii vor pune o intrebare de cultura generala cu 3 variante de raspuns, dar numai una dintre cele 3 variante reprezinta raspunsul corect. Daca sti raspunsul catigi geanta pusa in joc.

Dupa ce a fost oferita ca premiu prima geanta, se ia un alt ascultator in direct si i se pune o noua intrebare de cultura generala. Daca acesta raspunde corect castiga a doua geanta. In caz contrar se mai iau in direct ascultatori pana cand se raspunde corect. Mecanismul se repeta si pentru a treia geanta. Concursul din ziua respectiva se incheie numai in momentul in care toate cele 3 genti au fost castigate.

Asculta Alarma si te trezesti cu o super geanta!


REGULAMENTULPROMOTIEI

"Alarma te scoala cu premii"


Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul intr-orevista de tiraj important.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor dateeronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditiinormale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Promotia se desfasoara in perioada 13 - 17 septembrie 2010 la radioProFM. Promotia va fi organizata si desfasurata pe intregteritoriul Romaniei.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs este implicata marca ProFM

Art. 5. Drept de participare

La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu varsta peste14 ani si 19 ani (liceeni) si cu domiciliul in Romania. Nu potparticipa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTV SAprecum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Ziua Michael Jackson laProFM" implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialelefilmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publicesi folosite in scop publicitar, fara pretentii de ordinpatrimonial. Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie deun document de identitate, pasaport, buletin de identitate saucarte de identitate.

Art. 6. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea si desfasurarea concursului:

Liceenii care doresc sa castige o geanta super cool sunt invitatisa asculte Alarma, programul de dimineata de la radio ProFM,realizat de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai, de luni pana vineri, inintervalul orar 7.00 - 10.00, iar la momentul concursului sa sunela 021.252.26.42 (telefon cu tarif normal). Zilnic se pun inconcurs cate 3 genti. Primul licean care suna va intra in direct laProFM. Realizatorii ProFM ii vor pune liceanului o intrebare decultura generala cu 3 variante de raspuns, dar numai una dintrecele 3 variante reprezinta raspunsul corect. Daca liceanul raspundecorect, atunci este declarat castigator. In caz contrar, se mai iaun alt ascultator in direct pana cand este spus raspunsul corect.Dupa ce a fost oferita ca premiu prima geanta (dupa ce a fost spusraspunsul corect la prima intrebare), se ia un alt ascultator indirect si i se pune o noua intrebare de cultura generala. Dacaacesta raspunde corect castiga a doua geanta. In caz contrar se maiiau in direct ascultatori pana cand se raspunde corect. Mecanismulse repeta si pentru a treia geanta. Concursul din ziua respectivase incheie numai in momentul in care toate cele 3 genti au fostcastigate.

b) Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.

Art. 7. Premiile

In cadrul acestei campanii vor fi acordate 15 premii constand ingenti ProFM.

Validarea premiului obtinut se face in baza atului de identitate sia carnetului de liceu.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sauin alte obiecte a premiului si nici de a cere modificareaparametrilor premiului. Castigatorii pot sa-si revendice si saridice premiul intr-un interval de 7 zile de la data castigariilui.

Art. 8. Desemnarea si anuntarea castigatorului

Primul ascultator care prinde momentul concursurlui si suna indirect la radio ProFM este declarat castigator. Numelecastigatoruilor va fi anuntat de catre realizatorul de programe indirect la radio ProFM.

Art. 9. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare pe site-ulwww.profm.ro cat si la adresa studioului ProFM din Bucuresti, b-dulPache Protopopescu, nr. 109. Participarea la aceasta campanieimplica obligativitatea respectarii prevederilor prezentuluiRegulament.

Art. 10. Taxe si impozite

Organizatorul campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe saua altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acesteafiind in sarcina persoanei castigatoare.

Art. 11. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.

Art. 12. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fostsemnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificarii decatre notarul public.

SC ProTV SA
Prin reprezentant legal

Top News

UNTOLD2019_0802_013621-1286_ALIVECOVERAGE

Festivalurile Untold și Neversea se vor organiza în 2021

Marile festivaluri și evenimente din România încep pregătirile pentru...

Vizual cupele europene la handbal

Următoarele 5 sezoane ale cupelor europene la handbal masculin și feminin se vor vedea în direct la Digi Sport

ds

Colega noastră, Andrada Fiscutean, despre experiența ca studentă la Harvard și MIT

Visul American a devenit realitate pentru colega noastră, Andrada...

10bac

Elevii care iau 10 la BAC intră gratuit la Untold și Neversea 2021

Organizatorii festivalurilor Untold și Neversea continuă și în acest an campania...

Premiere la Film Now in luna august

Film Now continuă seria premierelor în luna august cu aclamatul “1917: Speranță și moarte”

Film-Now iunie

Film Now va difuza în luna iunie blockbusterul “Avengers: Endgame” și în premieră TV națională “Knives out”, “Bombshell” și “21 Bridges

mihail pautov 3

Dezinfectanți HOME MADE cu Dr. MIHAIL Pautov I #EstiBineAcasa

Doctorul Mihail Pautov a vorbit în week-end, în emisiunea lui Greeg&comma...

Our love is forever!

Festivalurile Untold și Neversea, amânate pentru 2021. Ce se întâmplă cu biletele și abonamentele deja cumpărate

Organizatorii Untold și Neversea anunță amânarea celor două festivaluri...

michael-jackson-kiss-hepta

Motivul pentru care Michael Jackson a purtat perucă ani întregi

Michael Jackson rămâne unul dintre cei mai cunoscuți muzicieni și entertaineri...

Smiley ghid

Spală-te pe mâini”, ghidul muzical animat pentru spălatul corect pe mâini de la HaHaHa Production. VIDEO

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat...

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. profm.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY, APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
auth_token, twll, secure_session, guest_id, __utma, remember_checked, remember_checked_on
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Trimite
Vezi politica de confidenţialitate