SMILEY- sa-mi fie vara (backstage)-487

Totul despre provocarea #BareFootChallenge, lansată de Smiley

Smiley și Musical.ly, aplicatia-fenomen cu peste 200 de milioane de utilizatori in intreaga lume, cu cea mai mare comunitate video online acumulata in cel mai scurt timp, arunca o provocare de vara cu premii cool pentru utilizatorii din Romania si intreaga Europa Centrala. Campania #BareFootChallenge ii provoaca pe toti muserii din Romania si Europa Centrala sa faca video-uri creative in picioarele goale, intre 23 si 29 iunie, pe piesa “Sa-mi fie vara”, cel mai recent clip lansat de Smiley, pe 10 iunie, in cadrul proiectului #Smiley10:

Pe langa distractie, miza campaniei #BareFootChallenge este castigarea unor premii foarte cool. Cele mai populare si votate video-uri postate de muserii din intreaga Europa Centrala in perioada concursului, 23-29 iunie, vor primi HoverBoard-uri Freewheel, kendame si pachete de fan din colectia “Sa-mi fie vara” by ha!Store.Detalii despre regulamentul concursului se pot gasi pe site-urile www.smiley.ro si www.hahahaproduction.com.

“Eu imi doresc sa-mi fie vara in fiecare zi, sa fie iarba in loc de trotuare si sa nu avem garduri care sa ne separe. Asa arata una dintre imaginile mele ideale despre bucurie, prietenie si vara. Nu trebuie sa uitam sa ne bucuram de natura, de lucrurile simple, sa punem mai mult accent pe starea noastra de spirit, pe prietenie decat pe valorile materiale. Provocarea mea de vara pentru toata lumea este sa se distreze in piciorele goale, sa cante, sa danseze, sa faca orice nebunii. Si sa impartaseasca bucuria asta in imagini pe musical.ly.”, povesteste Smiley care a fost primul artist din Romania care a primit din partea musical.ly campanii exclusive in intreaga Europa Centrala, pe un target de aproape 1 milion de utilizatori din Cehia, Ungaria, Polonia, Slovacia si Romania.

#BareFootChallenge, provocarea in picioarele goale pe piesa “Sa-mi fie vara” cu premii cool, care va fi lansata pe 23 iunie si va dura pana pe 29 iunie, este a doua campanie exclusiva pe care musical.ly o face pentru artistul Smiley. Prima campanie de acest gen, #DanceWithSmiley, a fost facuta pentru piesa “Domnu’ Smiley” care s-a bucurat de succes printre utilizatorii aplicatiei-fenomen musical.ly. In doar 2 zile, campania a ajuns la 3 milioane de musers si au fost create 2500 de video-uri, care au strans in total 21 de milioane de vizionari. Lady Gaga, Bruno Mars sau Selena Gomez se numara printre artistii pentru care aplicatia musical.ly a creat campanii exclusive.

Comentarii