Ray-Ban-fake-header

Cum recunoşti ochelarii Ray-Ban originali de făcături

Produsele contrafacute continuă să reprezinte atât o provocare pentru deţinătorul marcii Ray-Ban, cât şi un risc major, inclusiv de sănătate, pentru cei care pot achizitiona fake-uri.

Piaţa din România este invadată de ani de zile de produse contrafăcute, iar marile brand-uri se luptă pentru a stopa sau măcar diminua acest fenomen, care, uneori, ne poate pune viaţa în pericol. S-a ajuns să fie contrafăcute până şi medicamentele. Pe această listă se află de ani buni şi ochelarii Ray-Ban. Foarte mulţi sunt atraşi de preţurile foarte scăzute ale unor produse care cred că sunt originale.

Mulţi se gândesc că "băieţii" le-au furat din magazinele de afară şi le vând ieftin în România pentru a scăpa repede de marfă. Aşa se întâmplă şi cu parfumurile şi alte produse pentru care cererea este foarte mare. Dacă te uiţi pe stradă vei vedea că mulţi poartă ochelari de soare Ray-Ban, dar foarte mulţi sunt făcături. Iată cum poţi desosebi făcăturile de produsele originale.

INSCRIPŢIILE DE PE BRAŢELE OCHELARILOR

Pe braţul stâng al ochelarilor este inscriptionat codul produsului, denumirea modelului, codul culorii şi dimensiunile ochelarilor. Adică, lăţimea lentilei, puntea nazală, lungimea braţelor. În partea interioară a braţului drept trebuie să fie imprimat logo-ul Ray-Ban.

LOGO-UL

 

 

Pe lentila ochiului drept, trebuie să fie marcat în relief şi usor inclinat logo-ul Ray-Ban. Când lentilele sunt şi polarizate, alături de logo este scrisă şi litera P. Pe lentila ochiului stâng trebuie să se regăsească inscripţionate foarte discret initialele RB. Mai mult, metalul din cadrul suportului nazal trebuie să fie gravat cu iniţialele brandului, respectiv RB. 

CE CONŢINE CUTIA

Când cumperi o pereche de ochelari de soare, aceştia trebuie sa fie comercializati într-o cutie gri personalizată cu logo-ul Ray-Ban, iar pe una din părţile laterale trebuie să găseşti un abţibild cu toate informaţiile produsului comandat, dar şi codul lui de bare. În interiorul cutiei trebuie să găseşti tocul ochelarilor şi o lavetă pentru ştergerea lentilelor.

Ca noutate, Luxottica a creat, de asemenea, un logo distinctiv, simplu și inedit care va fi plasat în interiorul magazinelor de optică pentru fi identificate de către public în 2017 ca ''Magazine certificate Ray-Ban''. Acesta reprezintă o oportunitate pentru opticienii care comandă în prezent Ray-Ban pentru a fi identificați de către client ca distribuitori autorizați.

MAI CITEŞTE: 10 meme-uri geniale în care românii au făcut mișto de brand-uri cunoscute

Comentarii