BlackFridayPromotions

Black Friday 2017 | Trucuri pentru achiziţia rapidă a produsele vizate

Vineri, 17 noiembrie este Black Friday oficial în România. Bine, la noi e Black Friday de vară, de iarnă, de primăvară și practic în orice moment când magazinele vor să atragă atenția cu reduceri.

Ca în fiecare an, cei care vor să cumpere produse pândesc startul reducerilor din miez de noapte. Dacă nu eşti pe fază este posibil ca altcineva să ia obiectele vizate de tine. Iată câteva recomandări pentru cei care vânează unul sau mai multe produse

– Este important să ai cont la acel magazin sau retailer care este înscris în lista pentru Black Friday, adică să-ţi faci cont sau să descarci aplicaţia din Google Play sau App Store. E mai uşor să-şi alegi produsele, nu e aşa mare aglomeraţie ca pe site şi îşi poţi face lista de produse pe care vrei sa le cumperi

– primul venit, primul servit! Ca de obicei, site-urile se mai şi blochează. Important e ca la startul reducerilor să ai grijă să te menţii logat în contul creat.

– limitează-te doar la produsele pe care le poţi cumpăra şi nu pune aiurea obiecte în coş, în speranţa că poate te încânţi şi la altceva. Ideea este ca obiectele pe care le aveai în vedere şi pentru care ai deja banii, să le iei primele. Altfel, vei pune o mulţime în coşul de cumpărături şi îţi va fi greu să te hotărăşti. De obicei, până te hotărăşti cam dispare stocul şi te trezeşti că nu mai este produsul tău

– nu te lăcomi! Mulţi cumpără multe obiecte reduse pentru ca a apoi să le vândă pe site-urile cu anunţuri, în speranţa unui profit. Ţine cont că mulţi alţii vor face la fel ca tine. Riscul re-vânzării fără profit va fi mare, mai ales la produsele care se vând cel mai repede. (telefoane, tablete, parfumuri, etc)

- nu te lăsa păcălit! Dacă vânezi un produs de luni de zile şi îl aştepţi la reduceri, ar cam trebui să-i ştii preţul iniţial şi să vezi dacă într-adevăr a fost redus. Se mai întâmplă ca unele magazile să crească preţurile cu o lună sau două înainte de Black Friday, ca apoi reducerea făcută să fie exact creşterea de dinainte, iar preţul produsului să fie acelaşi de dinainte de Black Friday

MAI CITEŞTE: Top 8 BĂTĂI în magazine de Black Friday  (VIDEO)

Comentarii